השקעה וסחר באמנות כחלק מתיק ההשקעות

מאת: רועי למפרט

מאת: רועי למפרט

מידע נוסף

השקעה וסחר באמנות

רועי למפרט מארח את תמר דרזנר לשיחה על תחום ההשקעה וסחר באמנות, כאפיק השקעה אטרקטיבי שצובר תאוצה בשנים האחרונות וכן על התמורות שעבר מאז פרוץ מגפת הקורונה ב-2020.

תמר דרזנר, אוצרת אמנות מזה למעלה מ-20 שנה, בעלת שם ומוניטין גבוה בשוק האמנות הבינלאומי וגישה ישירה ואקסקלוסיבית לגלריות המובילות בעולם השוק הסחר באמנות. דרזנר היא מי שאחראית על אוסף האמנות הפרטי הידוע של עזריאלי, האוצרת של גן הפסלים המפורסם של רד-בינת וכן חתומה על גלריית האמנות של מלון דה נורמן בתל אביב, שעשתה לה שם וכנפיים ברחבי העולם.

דרזנר משוחחת עם רועי למפרט על שוק הסחר באמנות הבינלאומי והשינויים מרחיקי הלכת שהוא עובר בשנים האחרונות. על הגלריות ובתי המכירה הגדולים בעולם, על הפרקטיקה והאסטרטגיה שבהשקעה בשוק הזה וכן על נקודת מבטם של האמנים שיצירותיהן נסחרות בתשואות של מאות אחוזים. 

סקירה מעמיקה ומעניינת של שוק ההשקעה באמנות והצצה נדירה לאחד האפיקים האטרקטיביים של השנים האחרונות. 

לדרזנר התמחות אישית באמנות עכשווית אפריקנית, עולם שמושך אליו משקיעים רבים ברחבי העולם ומסעיר את השוק כולו. כאן היא מציגה את הסיבות לכך, את המושגים העיקריים של עולם האמנות והסחר באמנות, את צדדיו הפיננסיים וגם האינטלקטואלים. 

למפרט פמילי אופיס מציע ללקוחות שירות בלעדי בליווי אישי של גב’ דרזנר בבניית אוסף אמנות פרטי.

עוד לקרוא במגזין:

שוק המניות האמריקאי

שוק המניות האמריקאי | מרץ 2024

הריבית בעולם בתוואי יורד, שוקי המניות לאן? גיא הלר, אנליסט המשרד, עם כמה מילים על שוק המניות האמריקאי, על המכפילים הגבוהים שלו והסקטורים האטרקטיביים בתקופה הנוכחית

קרא עוד »
קרנות פרייבט אקוויטי. top tier

Top Tier | פרק 4 אסטרטגיית קרנות קו-אינווסט ב-PE. עם ענבר שטיינר

קו-אינווסט, אחת מאסטרטגיות ההשקעה של תחום הפרייבט אקוויטי, ואחת המעניינות שבהן. ענבר שטיינר, שותפה מנהלת בפירמת הייעוץ האסטרטגי HA Global, מגיעה לאולפן לפרק שלם על אסטרטגיית קו-אינווסט ● מהי עסקת קו-אינווסט, על אופן ההשקעה למשקיעים הפרטיים לצד המוסדיים, כיצד בוחנים עסקה כזאת ועוד

קרא עוד »

שנחזור אליך?

תודה שנרשמת לניוזלטר שלנו.

כדי לא לפספס אף הזדמנות להשקעה
כדאי לבדוק את טאב ה-Promotions שלך מדי פעם ואפילו להעביר את המייל ל-Inbox

מבטיחים לא לשלוח ספאם!