תחומי מומחיות – לקוחות פרטיים

השקעות

רבים מלקוחות שירות הפמילי אופיס שלנו התחילו איתנו בהשקעה ראשונה בודדת בקרן. למפרט פמילי אופיס מגייס לקוחות לקרנות המובילות בארץ ובעולם, להשקעה לצד המוסדיים ובהתאמה אישית.

לקוחות שירות הפימילי אופיס שלנו מרכזים את תיקי ההשקעות הפרטיים שלהם אצלנו ונהנים מבית מקצועי לניהול כלל הנכסים הפיננסיים שלהם, תוך התייחסות ספציפית וגורפת לחקיקה רלוונטית ולרגולציה משתנה.

כפמילי אופיס אנחנו מנהלים את מגוון הנכסים של כל לקוח ולקוחה בראייה רחבה וכאקו סיסטם אחד, שמתחשב במאפיינים ובדינמיקה של כל אחד מסוגי הנכסים והשווקים השונים בהם הם פועלים. שוק ההון, השקעות אלטרנטיביות, נדל"ן, אנג'לים לסטארטאפים, נדל"ן בחו"ל, מימון נדל"ן ועוד.

השקעות בלמפרט פמילי אופיס נמדדות בניהול סיכונים. הימור פיננסי משמעו החלטה לאור פוטנציאל רווח בלבד. לעומת זאת, ניהול סיכונים מחשב מראש גם את מחיר הטעות - והיא שהופכת לגורם משפיע בהחלטה אם להיכנס להשקעה.


בעזרת ניהול סיכונים חיצוני ואובייקטיבי אנחנו מגיעים להחלטות מושכלות עבור לקוחותינו, ולהחלטות שמותאמות לצרכים שלהם וליכולות ההון שלהם.

בקרת איכות פנסיונית

ניתוח פנסיוני וניתוח השקעות מלא ובהתאמה לצרכי המשפחה וליעדיה. זאת תוך שימת דגש על מיסוי ופטורים בהעברה בין דורית.

בדיקת הפקדות אישית. חברות הביטוח בישראל מחזיקות היום קרוב ל-15 מיליארד שקלים, שאינם משויכים ונמצאים בחשבון מעבר ללא דורש. אנחנו מבצעים בדיקת הפקדות כוללת ומעקב צמוד ודואגים לוודא שכל הפקדות לקוחותינו יהיו משוייכות כראוי וימצאו את דרכן לחשבונם.

בקרת איכות אישית. נכון להיום קיימות טעויות רבות בחישבו צבירת הכספים בתוכניות החיסכון הפנסיוניות. אלה כוללות חוסר הצמדה, אי התחשבות במנגנוני בונוס ואי ביצוע שינויים שנדרשו ע"י המבוטח. שירות זה מומלץ בעיקר לכל בעל ובעלת פוליסה טרום שנת 2001.

ייעוץ ליווי לפרישה

פרישה מהעבודה היא אירוע מס מהגדולים ביותר בחייו של כל שכיר, בוודאי הבכירות והבכירים שבהם. אנחנו, כפמילי אופיס, מלווים את לקוחותינו הפורשים לפנסיה בהחלטות האקוטות בניהול כספי הפיצויים והתמלוגים שנצברו לזכותם.

תכנון מיסוי הפרישה מתחשב בצרכים וביעדים האישיים והמשפחתיים של הפורש או הפורשת לפנסיה ומאפשר לנו לייצר להם חיסכון מקסימלי ומסקום של הפוטנציאל.

ייעוץ משפטי

צוואות, ירושות נאמנויות. במסגרת שירותי הפמילי אופיס שלנו, אנחנו מעניקים ליווי, ייעוץ ותכנון של צוואות, ירושות ונאמנויות. זאת, תוך התחשבות בכלל ההיבטים הפיננסיים והמשפטיים, התייחסות לפטורים ולמיסוי בהעברת ההון אל הדור הבא.

תודה שנרשמת לניוזלטר שלנו.

כדי לא לפספס אף הזדמנות להשקעה
כדאי לבדוק את טאב ה-Promotions שלך מדי פעם ואפילו להעביר את המייל ל-Inbox

מבטיחים לא לשלוח ספאם!